Saturday 10 September 2011

Dah Sampai...

Sesudahnya sesat aku dan kawan-kawan telah diturunkan di tepi jalan. Bas tak boleh masuk terus ke jeti sebab jalan kecil n tak boleh nak u-turn nanti. Jadi aku dan kawan-kawan kelaurkan barang-barang dari bas dan berjalan kaki ke jeti. Jauh juga berjalan lebih kurang 15minit tapi  tak rasa penat sangat, maklumlah lalu kawasan kampung permandanganya cantik dah la musin buah-buahan terliur jugak tapi malu nak minta.
Aku bersyukur sangat En. Hisyam tak suruh aku dan kawan-kawan dukung beg dan barang-barang masing2. Kalau tidak kurus aku dibuatnya. Semua barang2 telah diletakkan dalam kenderaan milik UITM.

Berpeluh jugak berjalan kaki nak sampai ke jeti ne . Tanggungjwab wajib dilakukan kalau tak nanti E. Hisyam bagu markah rendah... hehehe

Jeti Tasik Cenderoh, Perak

No comments:

Post a Comment