Thursday 8 September 2011

Bermula Sudah Kehidupan Baru

Bermula sudah kehidupan baru aku  bersama kawan-kawan yang aku kenal dalam tempoh lebih kurang 2 bulan. Pada 18/7/11 aku telah mengikut Program Outdoor Recreation UITM Shah Alam selama 3 hari di Tasik Cenderoh, Perak. Jam menunjukan 8.00 pagi aku masih di Kolej Kenanga sedang mengangkat barang-barang masuk ke dalam kereta Kak Noi dan terus pergi ke Bas di hadapan Falkulti Sukan.Sampai disana aku dan kawan-kawan  terus masukkan barang-barang ke dalam bas.



Selepas siap semua, aku dan kawan-kawan mauk ke dalam bas dan sedia untuk bergerak ke lokasi yang ingin dituju. Bas punya la besar yang naiknya cuma 12 orang sangat selesa. Tetapi sebelum bergerak afiq sahabat aku telah bacakan doa minta pada yang maha esa supaya selamat sampai.amin.......

Disebabkan terlalu selesa ini yang terjadi...

hehehe...mala je

No comments:

Post a Comment